Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

úterý 6. září 2016

Hawk Hurricane XL - 4m rozpětí

... nastal správný čas na pokračování tohoto projektu... pokusný model který měl myslím celkem ( součet obou ) 12 startů ukázal že projekt je životaschopný a lze pokračovat započaté práci. Proto jsem se rozhodl nezahazovat získané zkušenosti a model postavit znovu na sezonu 2017. Bude se jednat o model s max. důrazem na detaily, bude větší - přidal jsem 14% viz rozměry, motor bude stejný (3W220i B4) a váha bude doufám přijatelnější. Nebude tropický filtr není třeba chlazení mám vyřešené a použiji stejný systém, který umístím na Mustang Strega - projekt jede paralelně / uvidíme jestli si toho neberu moc. Chlazení si nechám jako tajemství až na finále.... nechci aby mi do toho někdo kecal a já nabral nejistotu .)



Žádné komentáře:

Okomentovat